Autor Tema: Troši vodu  (Posjeta: 73300 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2639
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Troši vodu
« : Srpanj 19, 2009, 05:34:47 poslijepodne »
Auto je Rover 414 si,97 god.Problem se pojavio prije par dana,primjetio sam da nestaje dosta vode na relativno malu kilometražu 100km/1lit.Pregledao sam kiler,crijeva...i ustanovio da voda kaplje na spoju mjenjača i motora s donje strane.Šta se tamo nalazi i koje je najeftinije rješenje?Pumpa vode promjenjena prije 3tkm.



Offline rover7777

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 564
  • Karma: +1/-0
  • Spol: Muški
Re: Troši vodu
« Odgovori #1 : Srpanj 19, 2009, 06:20:09 poslijepodne »
ustanovi točno gdje kaplje jer se sa doljnje strane na spoju mjenjača i motora vjerovatno slijeva odozgor sa nekih od crijeva pa onda vidi točno sa kojega i pogledaj brtvu glave na toj strani....
ROVER 25 1.4 16V LPG

Offline jaguar

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 585
  • Karma: +0/-0
Re: Troši vodu
« Odgovori #2 : Srpanj 19, 2009, 08:48:25 poslijepodne »
Metalni cep na bloku koji sluzi za zastitu od pucanja pri smrzavanju?

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2639
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Re: Troši vodu
« Odgovori #3 : Srpanj 19, 2009, 11:44:48 poslijepodne »
Metalni čep na bloku???...možeš li malo pobliže objasniti gdje je to,ako ti nije problem nabaci koju sliku tog čepa???

ivor04

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #4 : Srpanj 20, 2009, 12:23:52 prijepodne »
Auto je Rover 414 si,97 god.Problem se pojavio prije par dana,primjetio sam da nestaje dosta vode na relativno malu kilometražu 100km/1lit.Pregledao sam kiler,crijeva...i ustanovio da voda kaplje na spoju mjenjača i motora s donje strane.Ĺ ta se tamo nalazi i koje je najjeftinije rješenje?Pumpa vode promjenjena prije 3000 tisuče kilometara.

Tamo se nalazi pumpa vode, kolko znam i pumpa vode ima svoj nekakav odusak pa kod stvaranja pritiska u sistemu moze doc da pusti na pumpi (info by majstor), a pritisak se stvori kad ode dihtung glave (na k seriji motora je to neupitno)...

U svakom slucaju dobra stvar je da voda curi van jer ako je pocne gubit, a da to nije vidljivo ispod auta, 99% je vjerojatnost da ti je otiso dihtung glave.

Prvo nadi tocno gdje pusta pa ce vec netko naci kopju pametnu ;)

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2639
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Re: Troši vodu
« Odgovori #5 : Srpanj 20, 2009, 03:49:03 poslijepodne »
Interesantno je što evo primjerice jučer i danas napravio sam preko 700 kilometara a auto nije potrošio ni kap vode.Nekad kad je parkiran na laganoj uzbrdici voda jednostavno kaplje na spoju motora i mjenjača,a nekad i po par dana ne iscuri ni kap.

Offline rover7777

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 564
  • Karma: +1/-0
  • Spol: Muški
Re: Troši vodu
« Odgovori #6 : Srpanj 21, 2009, 09:11:10 prijepodne »
a onda svakodnevni pregledi količine vode i vozi dok ne primjetiš gdje točno gubi vodu, tj dok ne počne gubiti više.....
ROVER 25 1.4 16V LPG

Offline jaguar

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 585
  • Karma: +0/-0
Re: Troši vodu
« Odgovori #7 : Srpanj 21, 2009, 02:42:14 poslijepodne »
To su ti oni cepovi promjera cca 30 mm sto imas po bloku. Nisam nikad rastavljao K seriju no ako je kao moj T, onda sa strane gdje je mjenjac imas isto tako jedan cep. Neznam da li izmedju tvog mjenjaca i bloka postoji adapter? Meni je iza tog adaptera prohrdjao taj cep, a problem sam rijesio kad je motor isao van.

romeo

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #8 : Srpanj 25, 2009, 03:21:00 poslijepodne »
Pozdrav svim roverašima i onima koji to nisu !

Vidim da dosta Vas ima problema sa glavama motora na autu.

I ja sam jedan od tih.

Ovako da kažem svoj problem koji sam imao sa autom.

Radi se o Roveru 400 2.0 TDI

Da počnijem.....

Moj problem je bio taj što je trošio antifriz, jednostavno je uvijek presušila posudica.

Dugo vremena sam hodao kod mehaničara i nalijevao destiliranu vodu, a i zadnje vrijeme i običnu vodu.

Neki pritisak kompresije mi je nabijao u glavu motora i na čep posude antifriza.

Nitko od mehaničara nije htio imati sa tim posla i tako sam se vozio, nalijevao i do 2 litre vode i vozio, auto mi je bio potreban.

Trajalo je to neko vrijeme kad meni več dosta toga....

Našao jednu braču automehaničare, dečki mladi i kažu svi koji ih znaju vrsni mehaničari.

I tako ja auto odvezem kod njih oni otvore kompletno motor, stave nove diftunge i sve potrebito, zatvore motor i opet isto, gubi vodu, a nigdje ispod motora nije mokro.

Dobro, po drugi put su otvorili motor izvadili Glavu motora, na glavi motora dvije pukotine,

Glava motora odnešena je u Zagreb-Lučko kod firme " ČUKMAN " specijalno zavarivanje glava, blokova i kučišta motora, također prodaja auto-dijelova.
Bio sam u toj radioni, svi neki suvremeni strojivi i slično...

Tamo su mi dečki izbrusili glavu i sve to popravili, sve moguče zamijenili, poštelali ventile i stavili nove cilindre na glavu.a i drugih dijelova koji se šarafe na nju, a to opet rade kolege mehaničari.
Uz glavu dobio još sve novih diftunga, raznih gumica, ma ima toga dosta...

Nakon svega toga, rečeno mi je da je glava bila izložena na nekom pritisku od nekih 2 bara, ako sam dobro razumio i da je sada u redu.

Garancija na posao je godinu dana...

Znači obrada glave, varenje, štelovanje ventila, novi cilindri, razni dijelovi koji idu uz glavu i ruke došlo me 2800 kuna...

Sada mi ostaje još mehaničar za platit.

A, dečki mehaničari su mi obradili Blok motora, tako da je to sve sada skoro novo.
 
 Sada slijedi drugi tjedan sklapanje motora.

Nadam se da će biti u redu, jer stvarno ni ja ne znam što bi drugo bilo....

Evo Vam broj telefona za obradu Glave motora i ostalih potrepština:

01-6530-709

Adresa je: Zagreb-Lučko
Ježdovečka 1c

Eto pa ako tko treba može se tamo obratiti.

Kada bude sve gotovo obavjestit ću Vas...

Naravno želim to iskustvo podijelit sa Vama.

Pozdrav !

mrki1

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #9 : Srpanj 25, 2009, 04:56:49 poslijepodne »
Hvala na iscrpnom opisu...kad su ti prvi put skinuli glavu,vrsni mehaničari je nisu trebali samo predihtati nego i istlačiti...ovako su ti nabrijali dosta roškova,no sigurno će ti sad biti ok.... :)

kilroy

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #10 : Srpanj 26, 2009, 08:32:15 prijepodne »
druze ako uz sav taj trud i lovu ne valja,zapali ga.

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Re: Troši vodu
« Odgovori #11 : Srpanj 26, 2009, 09:42:53 prijepodne »
Pitanje je zašto je uopće pukla glava?
Kod dizelaša je to tolika rijetkost da me to stvarno čudi  ???
Da li su ti možda dečki u servisu dali neku pretpostavku zašto se to moglo dogoditi?
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

Offline rover7777

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 564
  • Karma: +1/-0
  • Spol: Muški
Re: Troši vodu
« Odgovori #12 : Srpanj 26, 2009, 03:00:15 poslijepodne »
Znači obrada glave, varenje, štelovanje ventila, novi cilindri, razni dijelovi koji idu uz glavu i ruke došlo me 2800 kuna...


ne razumijem šta ti znači ovo "novi cilindri" koji idu uz glavu....
ROVER 25 1.4 16V LPG

romeo

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #13 : Srpanj 26, 2009, 03:35:42 poslijepodne »
Znači obrada glave, varenje, štelovanje ventila, novi cilindri, razni dijelovi koji idu uz glavu i ruke došlo me 2800 kuna...


ne razumijem šta ti znači ovo "novi cilindri" koji idu uz glavu....


Možda sam se ja krivo izrazio u tim cilindrima, ali je nešto ima ih 8 komada to je ono što popunjava one rupe na glavi motora

Koji peh imam, prije 2 godine sam to sve radio i sada bi otišao kod tog majstora i glavu motora mu bacio u glavu, toliko sam ljut na njega.

Prije mi je bilo sve u redu sa glavom motora, ali meni nije dalo mira, nešto sam radio oko motora i rekao mu da neka sve to također i glavu sredi, što je on i učinio....

Da bi samo nakon 6 mjeseci poslije propuštavalo i imao problema....stalno sam mu se žalio a on ništa, rekao je da ne zna..da je sve pokušavao i da nema rješenja...

Sada bi ga naj radije uhvatio za gušu i protresao malo sa njim, a uzeo mi velike novce za to sve...

Ja budala kad nisam znao kome dajem motor....Zato i vi kolege pripazite na takve stvari...dobro se informirajte o tim stvarima...prije samog zahvata na autu...

Vjerujte mi da sam u istinu ljut...a ne mogu ništa....

romeo

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #14 : Srpanj 26, 2009, 03:49:41 poslijepodne »
Pitanje je zašto je uopće pukla glava?
Kod dizelaša je to tolika rijetkost da me to stvarno čudi  ???
Da li su ti možda dečki u servisu dali neku pretpostavku zašto se to moglo dogoditi?

Prijatelju ja zaista neznam zašto je pukla glava...ali mislim da sam i ja sam kriv tome jer nisam mogao naći prave majstore koji bi mi to riješili...

Tako da sam se ja sve to vrijeme vozio i nadoljevao vodu ili anti friz u posudu...to je dosta negdje nestajalo...

Vjerujem da usljed vručeg motora i hladne vode mog stalnog nadoljevanja tijekom vožnije...došlo je do puknuća glave...a ko zna što je bilo prije i kako je prije glava bila obrađena...

Hmmm...jedan savijet svima...Ono što radi ne dirajte...osim ako stvarno ne morate, ili ako imate stvarno dobrog majstora koji to zna srediti....

Roveraši.org

Re: Troši vodu
« Odgovori #14 : Srpanj 26, 2009, 03:49:41 poslijepodne »