Autor Tema: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)  (Posjeta: 14272 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

daniel

  • Gost
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #15 : Travnja 29, 2009, 01:35:13 poslijepodne »
a fuj sad mi se gadi majoneza!
nego ako nije problem da pitam ovdje.
npr. ako bi otisla brtva glave i kada bi skuzili na vrijeme bez da se auto pregrije,se onda samo stvalja nova brtva ili se ipak i glava obraduje?

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #16 : Travnja 29, 2009, 01:39:25 poslijepodne »
Ne, preporuka je da se glava ne obrađuje, mada je naši majstori vole dati na obradu zato što su je lijeni očistiti.
Naime glava ima vrlo tanak očvrsnuti sloj koji se obradom skida pa onda vrlo brzo sve opet počne propuštati i uzalud vam trud svirači.
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

Pajovz

  • Gost
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #17 : Travnja 29, 2009, 01:41:20 poslijepodne »
ako se ne pregrije netreba obrada, dosta je samo malo pobrosiri glavu tek tolko da se skinu ostaci stare brtve

mg zr

  • Gost
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #18 : Travnja 29, 2009, 03:11:05 poslijepodne »
jako zanimljivo, svaka cast na fotkama, skoro da i ja uzmem jedan set dihtunga  da bude u pripremi ;D,premda mislim da je kod mene stavljen taj poboljsani dihtung.

ivor04

  • Gost
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #19 : Travnja 29, 2009, 03:26:19 poslijepodne »
Kolko si platio taj set? Imaš viška dihtung poklopca? :D

Ukupno sa postarinom i carinom 750kn, imam dihtung al mi treba :)

mg zr

  • Gost
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #20 : Travnja 29, 2009, 03:34:11 poslijepodne »
to je supe cijena s obzirom da kod nas kosta negdje oko 1400 kn

ivor04

  • Gost
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #21 : Travnja 29, 2009, 03:43:42 poslijepodne »
NASTAVAK:

skidamo kotac i plasticnu zastitu da bi dosli do remenice


remenica, seraf je bio tolko jako stegnut da nije islo kompresorom nego rucno


sad treba bregaste dovest u "fazu" i sve zabiljezit markerom ili necim da se zna polozaj kad se ide sastavljat


i sad slijedi skidanje glave, ovo je nekakva zvjezdasta gedora velicine 10 (za serafe od glave motora)


glava je dolje, kao sto vidite jedan saraf nisam mogao izvuc van jer mi je smatala bregasta, to ce ovi skinut kad ce ju obradivat


ovo je blok i vide se cilindri puni vode, pogotovo krajni desni i dihtung stari je gore koji ocito nije izdrzao sve sile ove mocne masine :D


evo jos jedna slika odozgo, e da skuzio sam di idu oni valjcici/okruglice/kolutici ;D i primjetio sam da su metalni vec bili gore


evo i tog famoznog pojacanog dihtunga, ima dva dijela, gornji je limeni tanki, a donji ima pol kile u sebi :D

PITANJE: da li se stavljaju oba dihtunga?? Mehanicar je rekao da ne, makar ja mislim da treba obadva.

i na ovoj slici bi se trebala vidjet razlika u debljini od ta dva dijela dihtunga, gornji (limeni) je tanak ko papir, a donjeg bogme ima


evo glave na stolu, skinuo sam usisnu granu i onu racvu za vodu za senzorom, i jos majoneze iscurilo iz nje
glava je odvezena na kompletnu obradu uz prethodno ispitivanje


NASTAVAK KAD GLAVA DODE SA OBRADE

ivor04

  • Gost
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #22 : Travnja 29, 2009, 03:45:01 poslijepodne »
to je supe cijena s obzirom da kod nas kosta negdje oko 1400 kn

1400 bez serafa ;) (serafi cca 500+kn)

mg zr

  • Gost
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #23 : Travnja 29, 2009, 03:54:43 poslijepodne »
ma meni je lik rekao 1400 kn sa vijcima, jeftinija verzija a 1700 skuplja

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #24 : Travnja 29, 2009, 06:47:49 poslijepodne »
Obavezno onaj komad tankog lima, on štiti glavu, a ako majstor neće ti mu naredi  >:(
On ide gore na dihtung i ima oznaka koja strana ide gore prema glavi  ;)
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

Offline Xpower

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 805
  • Karma: +2/-0
  • Spol: Muški
  • no turbo no power
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #25 : Travnja 29, 2009, 07:51:03 poslijepodne »
ja sam dobio u italiji za cca 1500 kuna garnituru brtvi glave i
vijke

Pajovz

  • Gost
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #26 : Travnja 29, 2009, 08:30:35 poslijepodne »
da ja isto velim obadvije brtve tj jednu!

jos nikad niasm u zivotu videl tolko vode u cilindrima. necu te plasiti ali reci nek ti majstor pogleda da se nije dogodil hidroudar, svinuta klipnjača, voda popuni komrpesijski prostor i ne moze nikam izači dok su ventili zatvoreni i pritisak pritišče klip pa se klipnjača može svinuti.
uglavnom nek ti pogleda dal koja klipnjača nije savinuta

Offline Mario_N

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 942
  • Karma: +0/-1
  • Spol: Muški
  • Rover 214Si '97 : SOLD
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #27 : Travnja 29, 2009, 11:01:43 poslijepodne »
U PM, kad gledam sve ovo dođe mi da preventive radi mijenjam dihtung ???
Nekad




sad


ivor04

  • Gost
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #28 : Travnja 29, 2009, 11:20:46 poslijepodne »
Obavezno onaj komad tankog lima, on štiti glavu, a ako majstor neće ti mu naredi  >:(
On ide gore na dihtung i ima oznaka koja strana ide gore prema glavi  ;)
Primljeno na znanje i tako ce bit!
da ja isto velim obadvije brtve tj jednu!

jos nikad niasm u zivotu videl tolko vode u cilindrima. necu te plasiti ali reci nek ti majstor pogleda da se nije dogodil hidroudar, svinuta klipnjača, voda popuni komrpesijski prostor i ne moze nikam izači dok su ventili zatvoreni i pritisak pritišče klip pa se klipnjača može svinuti.
uglavnom nek ti pogleda dal koja klipnjača nije savinuta

Ocito je moj motor pravi skolski primjerak onog sto ne valja, al do maksimuma :(

Ak ide provjeravat klipnjace, onda mora skinut karter i od dolje sve po redu vadit van ako se ne varam??

I kolko sam cuo, kod hidro udara klip moze probit blok motora. Jel to istina?

EDIT: pa valjda bi skuzio po radu motora da je doslo do hidro udara??ili?

U PM, kad gledam sve ovo dođe mi da preventive radi mijenjam dihtung ???

U svakom slucaju ja preporucam bas ovaj set brtvi, jer kolko sam ja vidio, razlika izmedu ove poboljsane brtve i ove obicne je stvarno velika (i u debljini, sta je dobro kad se brusi glava, i u masivnosti same brtve)

Inace, ova brtva sta ju mozete vidjet na jednoj od slika (mislim na ovu staru sta je bila vec gore i sta je popustila) se isto na eBayu prodaje kao "poboljsana" tako da pazite sta narucujete jer ocito nije "dovoljno dobra".

Offline Mario_N

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 942
  • Karma: +0/-1
  • Spol: Muški
  • Rover 214Si '97 : SOLD
Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #29 : Travnja 29, 2009, 11:29:47 poslijepodne »
Logikom gledano, majstor ti može provjeriti šublerom da li se klipnjača savinula bez skidanja kartera i kompletnog zamašnjaka sa ostalim pi..rijama, okreće radilicu da svaki klip dođe do gornje točke i izmjeri, ako je na kojem klipu razlika od ostalih...kužiš?

Ali opet, to je logika dok je kod ovih stvari ko u vojsci, "straža čuva da logika ne uđe u krug kas...pardon vojarne" :)
Nekad




sad


Roveraši.org

Odg: Zamjena dihtunga glave (i ostalih)
« Odgovori #29 : Travnja 29, 2009, 11:29:47 poslijepodne »