Ako je tako, slijedom događaja mogo je puknut blok motora ALI ako si ostao bez vode i duze vrijeme to nisi skuzio.
to bi se trebalo ispitat. Gdje se to moze obaviti, moram se raspitat.
vazna stavka, u koju ne sumnjam, ali svejedno moram pitat. Da li je glava bila na strojnoj obradi kada je mijenjana brtva, jer ako nije, postoji mogucnost da nije sve sjelo na svoje mjesto kako spada, pa voda i dalje curi u cilindar.
EDIT KO KUCA VELIK!!!!DIY kako ispitat sRanje motora

sva vidljiva i dostupna mjesta se operu detaljno miniwashom
i sredstvom za odmaščivanje pečnica!
zašto?
zato jer nakon toga blok koji je btw od sivog ljeva pobijeli!
tada su vidljive sve eventualne pukotine a i lakše je razaznat
gdje curi ulje/voda!
varanje je moguče bez skidanja motora i nije skupo.
blok se brenerom zagrije do usijanja i onda se vari elektrodom
za gus,nakon toga prirodno hlađenje i amen!
specijalna zavarivanja IPIM u zg riješavaju takav problem
makar možeš to napravit kod bilo kojeg varioca koji ima
elektrode za gus i koji je voljan to radit!
ako ce ti rebat elektrode, javi, nabavljam ih bez problema!