Autor Tema: Chip tuning  (Posjeta: 28277 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

bobo

  • Gost
Odg: Chip tuning
« Odgovori #15 : Travanj 16, 2007, 12:37:16 prijepodne »
Sve sam ja to imao u glavi prijatelju. Komplet auto je trebo bit prerađen, a motor jos nadrkan.
620ti sam spomenuo jer sam ga trebo uzet za neke sitne pare. Vec smo mi bili pricali o tome, zar ne?

Gigi

  • Gost
Odg: Chip tuning
« Odgovori #16 : Travanj 18, 2007, 01:16:50 prijepodne »
Sve sam ja to imao u glavi prijatelju. Komplet auto je trebo bit prerađen, a motor jos nadrkan.
620ti sam spomenuo jer sam ga trebo uzet za neke sitne pare. Vec smo mi bili pricali o tome, zar ne?

Ma, e, a, ma toliko sam zbrkan zadnje vrime da ni ne znam koliko je sati ni koje je doba dana ili noci  :P

Ma nemam pojma, moguce, vjerojatno, ma sta ja znam, i tko si ti, i sta radi ova cudna mala bijela televizija na mom pisacem stolu...  ::)  ;D

Gigi...

Offline Chess

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1504
  • Karma: +11/-0
  • Spol: Muški
Odg: Chip tuning
« Odgovori #17 : Travanj 19, 2007, 12:01:19 prijepodne »
Ma, e, a, ma toliko sam zbrkan zadnje vrime da ni ne znam koliko je sati ni koje je doba dana ili noci  :P

Ma nemam pojma, moguce, vjerojatno, ma sta ja znam, i tko si ti, i sta radi ova cudna mala bijela televizija na mom pisacem stolu...  ::)  ;D

Gigi...
Meni se čini da bi tebi dobro došao brain chip tuning! ;D :D ;D
Gigi, daj provjeri dal ti plin dobro dihta! Možda ti negdje pušta u kabinu, pa si malo haj!!! ;D ::) ::)
ex: 414 SLi 16v  ´95.

Gigi

  • Gost
Odg: Chip tuning
« Odgovori #18 : Travanj 19, 2007, 01:27:13 prijepodne »
 ;D he he

Aaaaaaaaaa, a zaaaaato mi je bila povisena potrosnja u zadnje vrijeme, PUSTA U KABINU!!

 :D   ;D

Gigi...

ivica

  • Gost
Tromost motora i slabi start-generalka ????
« Odgovori #19 : Svibanj 04, 2007, 02:29:49 poslijepodne »
Bok !

Vidim da dosta znas o roverima i na koji nacin se moze poboljsati peformanse auta. Daj molim te reci mi dali imas kakva iskustva sa roverom 400 63 kw td 98 godiste.
Vozim taj model i na neki nacin imam osjecaj da je dosta trom, pogotovo kad treba povuci i to do 40 km. Kasnije ide bez problema, ali mu ipak dosta treba.
Mjesecno idem do 3 puta u Zagreb i raspusm ga na autoputu i dosta mu treba da kazaljka dojde do 160.

Sada ja tebe pitam sto bi trebalo da se napravi kako bi auto bolje vukao i imao jaci start.
Cak sam pomislio da zamjenim  zracni filter za neki  sportski onaj okrugli, ali neznam kakav bi bio zvuk.

Molim te ako imas koji savijet sto bi trebalo napraviti.

I daj reci mi koji motori pasu u taj model auta i koliko bi to kostalo da se zamjeni ili neka vrsta generalke na motoru da se napravi.

Koliko u opce dojde generalka na motoru i dal se to isplati ????

Hvala !



Gigi

  • Gost
Odg: Chip tuning
« Odgovori #20 : Svibanj 04, 2007, 03:31:05 poslijepodne »
Bok!
Po MENI problem je u onih 63kW, tj. u POMANJKANJU kW  :D

Cuj, 85-86 ks na 1240-1280 kg je malo PUUNNOO!
A sta ne bi taj motor, ako je to L-serija 2.0 tdi trebao imati 100-110 ks?!?

Znam da ti nisam odgovorio direktno na tvoje pitanje, al sta zelim reci jest, da ne ocekujes previse...druga stvar je poboljsanje startnosti i sl. ili kako ga dovesti u idealne uvjete (promjena usisa ispuha itd.) al ja ti nisam previse kompetentan za to pa ti ne cu previse pametovati.

Sretno!  ;)

Gigi...

bobo

  • Gost
Odg: Chip tuning
« Odgovori #21 : Svibanj 04, 2007, 05:03:48 poslijepodne »
Ja ću ti reć da ako želis dizati snagu dieselskog motora, najlakše ju je dignuti ugradnjom chipa. Ovisno o modelu i proizvođaču, te kod koga ga ugrađuješ, cijene se kreću od nekih 2500 - 5000kn.
Sad treba uzeti telefon u ruke i nazvati par brojeva i raspitat se o cijenama.
Realno snagu možeš dići sa serijskih 85-86ks na 100-110ks bez problema, nekim chipovima i više
Ĺ to se tiče ugradnje sportskih filtera, najjeftinija i najbolja opcija je ugradnja panel filtera - filter koji ide u serijsko kućište ali mu je veća propusnost zraka od običnog serijskog. Preporučam isključivo K&N ili BMC, ostala jeftina kineska sranja zaboravi. Gljive (okrugli filter) možeš naći u svakom grmu po sumnjivim cijenama i kvaliteti. Opet preporučam iste navedene. Ako se ne želiš previše zezati sa ugradnjom...panel filter je tvoj izbor. Bila je akcija u molydonu - 79kn
Sljedeće što možeš napraviti je otvoriti ispuh ugradnjom protočnih lonaca (srednji i zadnji). MK Power u zg - 900kn (najbolji omjer cijene i kvalitete)
Drugo ti ništa ne mogu preporučit. Da ideš mijenjati motor u autu, Za te pare si možeš kupiti omanji polovni auto.
Ako te još nešto bude zanimalo...piši.

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Chip tuning
« Odgovori #22 : Svibanj 04, 2007, 06:15:18 poslijepodne »
Ah sta rec na tih 63kw dizela, to je slabo.
A pošto je TD kojem bi dobro došla neka generalka, razmisli o nekom manjoj generalki (karike,ležaji,remenje..),i pregled turbo punjaca , bosh pumpe (ako je bosh?) odnest na ovlašteni bosh servis sto ti je svakako preporučljivo.
S tim bi ti auto sigurno bolje vuko,tiše radio i manje trošio. eto mislim da je to najisplativije.
Sto se tice chip tuninga mislim da je to jako skupo i ne isplati se radit na tom motoru.

Pozz Silvijo ::)

ivica

  • Gost
Dizanje snage i brzine kod Rovera 400 63 kw 2.0 td
« Odgovori #23 : Svibanj 05, 2007, 10:11:37 prijepodne »
Bok !

Zahvaljujem na odgovoru i vrlo opseznim informacijama. Priznajem da o motorima neznam bas nista i zato mi je dobro dosao svaki dobar savijet.
To sto si rekao o ugradnji cipa, to stoji sve ok, ali pitam se kolika je nakon toga vijek motora.
Mislim da necu ugradjivati cip vec cu probati sve ostalo drugo od filtera za zrak auspuha i moguce vidjeti sto je sa motorom jer mi svi kazu da to mora bolje ici i imati nesto bolji start prilikom pokretanja.
Sto se tice bosh pumpe ona je jos orginalna to jest nije u opce dirana, ima jos tvornicke blombe na sebi i starije je generacije. To sam provjerio kod covjeka koji se bas bavi popravcima bos pumpi.
Covijek zivi u mjestu Sveti Iva Zelina, vjerovatno si cuo za njega. Kazu da je medju boljima za takve stvari, za pumpe na vozilima.
Jedino bi i morao vidjeti turbinu ali i nju sam provjerio bas u Zagrebu kod servisa u Sesvetama i kazu da je u granicama normale po onim postotkima sto je prikazalo kad su je prikljucili na neki instrument i u tesnoj voznji.

       Svi Vi ako ovo citate molim da date svoje misljenje glede toga jer zelim  nesto uciniti na svojem autu, a naravno da je to dobro i da nema nekih posljedica.

Unaprijed se zahvaljujem !

bobo

  • Gost
Odg: Chip tuning
« Odgovori #24 : Svibanj 05, 2007, 12:11:21 poslijepodne »
Stavljanjem samo protočnih lonaca i zracnog filtera ne moze se znatnije dobiti na snazi, al se moze dobiti malo na agilnosti - ako je to pava riječ. Malo će biti živahniji motor.
U kratko o chipu:

http://www.chiptuning.com.hr/
dobro je malo prolistati po stranici. naravno, oni nisu jedini koji to rade.

ivica

  • Gost
Dizanje snage za rovera 400
« Odgovori #25 : Svibanj 05, 2007, 10:46:01 poslijepodne »
Bok !

A, slusaj, svaka dobra namjera pomoci  i ako je iskrena, dobro je dosla.
Sve sto mene muci nisam valjda jedini koji to pitanje postavlja, svi savjeti su dobro dosli svima nama.

Ako saznas sto javi, ja kad cu raditi na tim stvarima, iznjet cu dojmove, a mogao bih to sad uskoro da pokrenem.

 Cujemo se !

Pozdrav !

pixy

  • Gost
Odg: Chip tuning
« Odgovori #26 : Kolovoz 27, 2007, 11:39:05 poslijepodne »
da se ja malo prikljucim ja imam 214 14 16v sa chipom (nisam ga ja stavio vec je bio ugrađen ali u njemackoj jer od tamo dolazi auto)i neznam za kolko je konja poboljsan al mogu rec da auto ide ko gluha svinja,ako mu malo das gasa odam oce skocit u 7000 okretaja i na auto putu od 160km/h do 200km/h dođe dok kažeš keks a sa potrosnjom sam jako zadovoljan prema mom nacinu voznje Rover iznad svega ;D ;D ;D

Offline Chess

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1504
  • Karma: +11/-0
  • Spol: Muški
Odg: Chip tuning
« Odgovori #27 : Kolovoz 28, 2007, 01:14:42 prijepodne »
Hvala na info!!! Uštedio me para koje bih izgubio da sam se išo utrkivat s tobom! ;) skoro si me navuko! :P
Jel japanski il njemački čip? Valjda onaj 15ks?!?
ex: 414 SLi 16v  ´95.

pixy

  • Gost
Odg: Chip tuning
« Odgovori #28 : Kolovoz 30, 2007, 09:12:21 poslijepodne »
Neznam za chip al auto ide to je najbitnije,a sto se tice utrke ajde daj jednu cemo morat bacit onako za zajebanciju.Nemoj biti plasljiva kokos bitna je zabava,al ubiti mozda me mozes dobit premda mi lamela malo proklizuje ;D

Offline Mario_N

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 942
  • Karma: +0/-1
  • Spol: Muški
  • Rover 214Si '97 : SOLD
Odg: Chip tuning
« Odgovori #29 : Kolovoz 30, 2007, 10:04:37 poslijepodne »
Pixy, koliko ti troši Rover ak nije tajna?  :)
Sad kad čitam ovo malo sam se "zagrijao" za kombinaciju chip+filter+protočni ispuh.  :D
Do koliko bi uopće 1.4 16V mogao ići bez ozbiljnijih posljedica po ovjes, poluosovine, kvačilo, getribu...?

Inače nisam baš pobornik chip-tuninga jer sam se na vlastite oči 3 puta uvjerio k čemu to vodi (Megane II dCi 120 na 150KS, Vectra II 2.0 td sa 100 na 120KS i Gnoj IV sa 90 na 118KS), uglavnom kako na kojem autu otišli su ovjes, unutarnji homokinetički, kvačila i getribe.
Nekad




sad


Roveraši.org

Odg: Chip tuning
« Odgovori #29 : Kolovoz 30, 2007, 10:04:37 poslijepodne »