Upućuju se Korisnici da pažljivo pročitaju Izjavu o povjerljivosti podataka. Pristupanjem ili uporabom internetske stranice, Roverasi.org Korisnik potvrđuje da je pročitao, razumio i da se slaže sa svim uvjetima povjerljivosti podataka i načinima uporabe Roverasi.org internetske stranice.Ukoliko se Korisnik ne slaže s ovom Izjavom o povjerljivosti, upućujemo Korisnika da napusti te ne pristupa i ne koristi Internetsku stranicu Roverasi.org.
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
sve isti drek, skines lijepo bilo koje crijevo za vodu, preporucljivo sto nize, imas lijepo na kileru ako nije jako zapeceno i pustis da iscuri sva voda iz rashladnog sistema, vratis crijevo, nalijes razrijedeni antifriz i to je to, inin ti je najbolje razrijedit u omjeru 1:2 tj. na litru antifriza dve litre vode i mir uglavnom pise ti na pakiranju kolka je temp za koji omjer
Saznah danas da INA a/f nije baš dobar za Rovera (zbog AL hladnjaka a i dihtunga glave).Koji sad da utrpam u auto kad zamijenim killer...? Spominjao mi čiča neki "crveni"...
antifriz zna radit pizdarije ako je stariji od 5 godina, onda mu se kem svojstvo mjenja, i zna nagraizat sve oko sebe (pa tako i brtve), iako mu je temperatura otpornosti i dalje visoka, odnosno niska!najbolje ga je mjenjat sveke 4 god, sad je stavit crveni, il zeleni, neznam,samo znam da nije dobro da se mješaju, a zakaj, pojma nemam.